Rebirthing syvähengitys

Rebirthing syvähengitys auttaa elämää

 

Mene selällesi makaamaan ja tee 20 kertaa syvähengitystä. Hengitä sisähengityksellä 90% keuhkojesi kapasiteettiin. Anna uloshengityksen tapahtua itsestään. Hengitä sisään voimakkaasti ja uloshengitä rentouttaen koko kehosi. Tee tästä 20 X hengityksestä päivittäinen rutiinisi.

Rebirthing syvähengitys vapauttaa stressistä, kivuista ja traumoista. Syvähengitys toimii samalla sekä tiedostetussa, että alitajunnassa ja siksi tulokset ovat usein syvällisiä. Syvähengitysprosessi vapauttaa kehomuistin, johon muistojemme identifikaatiot ovat varastoituneet jopa ajalta ennen syntymäämme.

Rebirthing avaa sisäisen keho-mielen oven varhaislapsuuteemme, auttaen muistamaan, parantamaan ja tiedostamaan. Se luo tilaa elämään, jossa ilo, rakkaus ja terveys ovat tietoista valintaasi.

Rebirthing perustuu tietoiseen syvään keskeytymättömään hengitykseen.

Tämä hengitystekniikka tuo enemmän energiaa ja happea kehoon kuin normaalisti hengitettäessä. Tämän elämänenergian voi tuntea kehossa lämpönä, elektromagneettisuutena, värinänä, chakrojen avautumisena. Energian virratessa ja kehosi aktivoituessa, avautuu tietoisuuteen menneisyyden muistoja, emotioita ja tapahtumia.

Syvähengityksen tietoisella jatkamisella autat itseäsi kivuliaiden muistojen ja tuskien vapauttamisessa. Emotionaalisten tunteiden ja ajatusten pitkäaikainen ilmaisemattomuus voi aiheuttaa kroonisia oireita. Syvähengitys perustuu primaalityöskentelyyn, jossa oman hengityksesi syventämisen kautta kohtaat turvallisessa ympäristössä unohdettuja ja kivuliaita, mutta myös kauniita lapsuuden muistoja. Tämä kokemus antaa elämälle syvyyttä ja tarkoitusta.

Antaessasi alitajunnan olla läsnä ilman kontrollointia, voit palata jopa syntymäkokemukseen. Rebirthing-tekniikka auttaa kohtaamaan jokaisessa meissä olevan oman sisäisen uudistumisen voimamme.

 Syvähengitys on helppo oppia ja sen rentouttava vaikutus vapauttaa jännityksiä heti ensimmäisellä oppitunnilla. Sarjoittaisella syvä- ja kevyt hengityksellä opettelemme pallealihaksen käyttöä. Voit ottaa oppimasi hengitys- ja rentoutus tekniikat osaksi jokapäiväistä elämääsi. Monet fyysiset kivut helpottuvat alkaessasi hengittämään spontaanisemmin ja syvemmin. Myös sisäiset ristiriidat ja stressi saavat helpotusta syvähengityksestä.